Woutertje.reismee.nl

Rust voorbij :)

Dat was t dan... Zit nou in mn hostel voor de laatste dag. Ben 10 dagen aan t strand geweest in mar del plata, met vrij veel goeie bedoelingen gekomen waar maar weinig van terecht is gekomen... Al is t lamballen en een kleurtje opdoen toch vrij goed gelukt :p Vrijdag de 23e ariveerde ik .. Was redelijk vermoeid na weer een lange busrit dus heb die dag nie bijzonder veel intenties gehad om hoe dan ook te bewegen. Vroeg naar bed gegaan en eens goed geslapen en volgende dag wakker geworden rond 11... Ongeveer de zelfde tijd dat een maat uit cordoba arriveerde ... Hij vroeg me in cordoba wat mijn plannen waren met de feestdagen en mijn idee om opmt strand te gaan liggen sprak hem ook wel aan.. Hij is net als ik hier 10 dagen gebleven en we hebben als k dit schrijf en dus een beetje trug kijk toch een memorabele rijd achter de rug nou ik t weer allemaal herinner... Samen met de eigenaar van t hostel af en toe dingen beleefd... Ontzettend gelachten gefeest gedronken en geleefd... Ga hier weg met als aanwinst 2 nieuwe vrienden... Zoals ik al zei.... Van mn vooraf geplande dingen is niet veel terecht van gekomen. (wegens luiheid :p) maar toch t een en ander meegemaakt.. Kerstavond werden we door de familie uitgenodigd om te dineren en de rest van de avond bij te wonen... Eten was fantastisch en kerst avond word hier net zo gevierd als oud en nieuw bij ons... Met vuurwerk! Voelde me ontzettend welkom en snachts wezen stappen in de stad... De rest van de week vrij veel op t strand gelegen en best druk geweest met helemaal niks doen :) Richting het einde van het jaar kwam t dakar circus deze kant uit en mijn geluk was dat ik het telefoon nummer had gekregen van een van de chaufeurs (tnx T!!!!).. Die kreeg me binnen waar alle wagens en motoren stonden opgesteld... Overal werd gesleuteld aan de voertuigen en heb mn ogen uitgekeken naar de veelste dure zooi die nou ergens door de woestijn denderd.... Dag erna werd elke rijder voorgesteld aan t publiek en sjeesden ze over de boulevard als echte mannetjes met wheely's en laffe acropovic pijpjes :p Oud en nieuw en de dag er voor (pre oud en nieuw :p) ontzettend gaaf strandfeest tot ergens dat de zon al ruim op hoogte was.... Heerlijk... Zwembad cocktails kortebroek... Heel vervelend. Eerste paardagen van het nieuwe jaar rustiger aan gedaan... Mn volgende stop uitgevogeld en geregeld... Gisteravond nog ff een laatste biertje wezen doen met mn canadese maat en de eigenaar van t hostel... Ff happy hour tussen 8en 9... Kwamen thuis om 8 uur vanochtend dus k weet zeker dat k aankomende busrit van 19 uur wel door kom :) Ik ga nou naar bariloche.... Tegen de andes aan ongeveer in het midden van het land... Het begin van pategonië... Lamballen is voorbij en de reis gaat verder... Volgende hoofdstuk weer :) HEB ER ZIN AN!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Wouter

Ik heb ook wat fotos toegevoegd aan de series mar del plata en dakar trouwens :p

rick

jij ben dus eigenlijk op vakantie geweest in je vakantie ;) held! keep on trucking!

tante Jet

Ja, héél vervelend allemaal!! Weer leuk om te lezen! Succes met je busreis(je)! Ben benieuwd naar je avonturen daar!
Een dikke kus.

Rike

wanneer ga je weer terug? haha!

sterkte in de bus en geniet van de mooie mensen die je op je verdere reis tegen gaat komen!

marion

Ik vroeg mij dus al af hoe jij aan die foto's kwam van zo dichtbij, het leek me raar dat publiek zomaar in de buurt van die auto's mocht ..... maar nou snep ik het. Nu alweer benieuwd naar je volgende verhalen, en ik verwacht weer spectaculaire foto's ...... liefs!

Sandra

wout! klinkt weer geweldig! vooral dat strandfeest met (pre) oud en nieuw ;-p veel plezier bij je nieuwe avontuur, ik kijk uit nr je volgende berichtje!
kussie van je iets minder, maar nog steeds best wel schone zussie ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!