Woutertje.reismee.nl

Skydive

http://db.tt/CK8gOCcO Just click on the link

Reacties

Reacties

Kelly

Whoahhaa!! Super tof :D Voortaan iets sneller opstaan vanuit z'n kruis (zei Bernard haha) Maar echt heel vet! Stalen ballen jij, veel plezier nog verder daar :) Groetjes Kelly & Bernard

Sandra

ohh! wat n spannend filmpje! ik dacht eerst; das nie heel hoog, daarna dacht ik; jezus wat hoog! hij gaat toch niet echt springen? (wat stom is want ik wist al dat je gesprongen was haha) daarna dacht ik; eddie heeft volgens mij al een hartaanval gekregen voor hij sprong (hij zag er erg bleek en verstijfd uit, of was dat eddie niet). en daarna vond ik je neus erg grappig, die wipte omhoog door de wind, hihi!

super gaaf filmpje, ik kreeg er zelf helemaal n adrenaline boost door, gaaf! stoer! trots op jou!

kus, San

Tante Jet

Wauwwwwwww! Vandaag eindelijk tijd gemaakt om "met je mee te reizen". Fantastisch! Het is smullen om je verhalen te lezen en een genot de foto's te kunnen bekijken! Superleuk om zo op de hoogte te blijven van wat je zoal beleeft.....enne.......'da's nie mis jonge!!! Ben nu al weer benieuwd naar je volgende verslag.
Een dikke kus van je trotse tantetje!!

Rike

ga je scheren!

Marion

Haaaai, t mocht ff duren, kreeg de link eerst niet geopend (je moet kopieren en plakken, hij doet het niet door te klikken) en toen wou ie weer niet downloaden op mijn laptop, maar.... gisteravond hebben we het gezien WAT VET!! nooit van zijn leven zou ik dat durven, maar t ziet er fantastisch uit! benieuw naar wat volgt, groetjes van allen hier.

Aukito

VEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!! Wil ik ook!!!!!!

Hanneke

Heey Wout.... heel niet gevaarlijk joh. Je kreeg geen helm, beschermende kleding of niks??!!!! Whaaaahaaahelp.
Maar wat mij vooral opviel: jouw vel wappert NIET!!! Dát vond ik gaaf man.... hahaha, knappert!
(engerd)

oma

Jammer dat ik het filmpje niet open krijg, maar dat scheelt weer griezelen hahhahahaa.

Danjel

Supervet! Wat een lef!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!