Woutertje.reismee.nl

Hola...

Zo den erste paar dagen in bsas.... Bevalt goed!!! Ben de afgelopen dagen heel de stad door geslenterd... Op veel plekken geweest.... Mooie dingen gezien... Mensen ontmoet... Blablabla.... Standaard verhaal natuurlijk:) Het leuke is juist de dingen die je opvallen... Bv als je hier over de stoep loopt moet je niet vooruit kijken want dan breek je je enkels want af en toe ontbreekt er een tegeltje of zit er ineens een krater in de stoep( lees hardleers geleerd :p ). Gister een demonstratie gezien van mensen uit het onderwijs. Nou is dat op zich nie zo speciaal al weten ze dat hier iets beter aan te pakken dan in nederland(geweldig om te zien) maar het leuke is... Dan sta je op een pleintje en dan kijk je om je heen en dan zie je aan de blik van mensen die er naar kijken waar ze vandaan komen.. Heel leuk aangezien de ene nog stommer uit zn ogen keek dan de ander... Je pikte ze er zo tussen uit... Duitsers polen belgen amerikanen en jahoor de nederlander... :) en waarschijnlijk keek k net zo stom uit mn ogen want begonnen gewoon nederlands tegen me kaar te lullen.. Was een koppeltje voor 8 maanden op reis in heel zuid amerika... Wat gegeten... Was gezellig... Wat ook opvalt is dat de wat duurdere tentjes t arrogantste personeel hebben... Natuurlijk is de keus dan gou gemaakt maar tis nie altijd duidelijk voor je wat besteld hebt... Word wel steeds minder maar t komt nog voor... Ik kan inmiddels wel wat dingen in t spaans bestellen en zo maar bij t arrogante"van wat mot jij hier op t terras eigenlijk" volk.. Is t natuurlijk leuk om de boeren lul uit te hangen... In t nederlands bestellen en dan 3 keer trug sturen omdat ze niet met t goeie aan komen... Heerlijk :) ( wel bewust dat ze dan waarschijnlijk in mn cerveza spugen maar daar probeer ik nie aan te denken ahahah) Woensdag avond wezen eten met een belg uit t hostel waar ik zit.. Zijn we naar een pleintje geweest met allemaal terrasjes.. Uit het niets komen ineens wat gasten met een microfoontje gitaar en trekzak aanwaaien met in t kielzog 2 mensen in tenue die op de ingezette muziek de tango gaan dansen... Natuurlijk is dit vrij standaard hier en komen ze achteraf nog schooien om een paar pesos maar toch leuk om te zien... Ook leuk om te zien is dat veel argentijnen hier op terrasje en in eettentjes heineken bestellen.... Das best een stom gezicht eigenlijk... Bestel dan amstel :p verder laatste dingetjes die ik nog miste aangeschaft.. Telefoonkaart..., stekker schriftjes blabla nuttige dingetjes die k nog nie had.. Vandaag ook mn 2e les spaans gehad... Al met al het gaat lekker!... Begin aardig wat te aclimatiseren en begin ook wat te wennen dat de tijd hier wat langzamer gaat..... Het woordje haast kennen ze hier niet geloof ik... Duurt allemaal net iets langer dan nodig is maar dat is op zich geen probleem... In het begin ff irritant... Maar zodra je er het door hebt is het geen probleem meer... Geef ze trouwens eens ongelijk.... Europeanen zijn eigenlijk maar een stelletje stresskippen als je t zo bekijkt :) Goed verder ff niks te mekkerren... Eens kijken wat de komende dagen brengen!! Saludos!

Reacties

Reacties

Sandra

hey wout!
ik ben fan van je verhalen zoals je ziet, gelijk lezen! hihi!
dat zou echt wat voor mij zijn zo'n stoep waar de tegels uit ontbreken.. ik val al op de grond als ik over n goed gelegd stoepje loop EN kijk waar ik mn voetjes neerzet (Vraag maar aan mich en rick) haha! (als je stoep trouwens vaker dan 10 keer zegt is het ineens n heul gek woord ;-) )
leuk om te lezen dat je zoveel dingen meemaakt en mensen ontmoet! heerlijk ook dat je daar flin kkan ontstressen! geniet er goed van!

kussie San
ps. ik ga morgen skype installeren, kunnen we keertje kletsen!

marion

Moggel zoon! Leuk stukkie! En inderdaad, jij stapt zo uit stresskippenland in een relaxtere wereld. En als je erg lang hebt meegedaan aan het race-leven, dan moet je gewoon weer leren om in een lager tempo te bestaan! Maar ik denk, dat het goed is! Geniet van het onthaasten, knuf!

rick

wouter t klinkt veel te goed allemaal.
je kan daar niet eens stressen al zou je t willen.
en als idd t ergste is dat ze in je bier spijgen.
dan ben jij een gelukkig man.
mooi dat je gesetteld bent, ik ben benieuwd naar je volgende verslag!

rustig an!

De krul

He jong, leuk dat alles goed gaat. Je schrijft leuk ding zodat wij ons kunnen verheerlijk aan jou vakantie. We houden contact langs deze weg. Groeten

connie

leuk al die verhalen, maar waar blijven de plaatjes? Er is toch wel iets wat de moeite waard is om te schieten ;-)

Hanneke

Hola Wout,
Heerlijk, ben jaloers, ik hou ook van door de stad slenteren en dan bedoel ik niet IJsselstein of zo... meer de wereldsteden, heb er al een paar doorkruist, maar die liggen in Europa... dus jaloers.
Geniet ervan! Dikke kus van je tante.

oma

Hoi Wout, dat langzame daar moet je maar aan wennen hoor, hier is het allemaal veel te haastig en bovendien....je bent toch met vakantie....dan hoef je geen haast te hebbeb. groetjes kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!