Woutertje.reismee.nl

Yeeehaaaahhh

Zo daar zijn we dan.. Zal ff een kort verhaaltje worden maar moet nog best veel regelen vandaag duss.. :) Maandagochtend thuis weg gereden uit varik rond kwart over 7 ... Na genoeg precies op tijd op schiphol waarna het 16 uur niet roken begon. Vliegtuig vertrok iets te laat... Excuus van den pilotenman dat ze der in de verkeerstoren een bende van maakte... Maar we zouden wind mee hebben dus toch nog voor op schema landen... Nou was ik de piloot toen al zat want of je nou 14 uur of 13.55 uur in zon kist zit. T blijft hoerig... Maar dat terzijde.... Oordopjes maar tevoorschijn getoverd en maar ff een paar afleveringetjes big bang theory gaan kijken... Probeer je ff later je tv schermpje uit blijkt dat ding een storing te hebben "sorry meneer"... Ofwel thx rick want zonder jouw filmpjesopmnipadgedonder was k denk ik de mastworp maar s uitgaan proberen:) ergens boven brazilie kregen ze da ding trouwens nog net aan de praat dus kon k nog net ff een filmpje mee pakken. Geland rond 20.10 plaatselijke tijd... Bus geregeld naar het hotel... En ook maar op die bus gestapt.. Kom je aan op lokatie rond 23.00 uur alles pot dicht... Geen bel geen telefoon nr op de deur... Mooi kut dus.. Na ff stevig op de deur bonken toch maar s even nagaan denken wat nou te doen... Dacht immers dat k alles goed voor mekaar had.. Maar gelukkig toen k. Net een taxi wou pakken werd er open gedaan.. Bleek dat t nog al een eindje lopen was van receptie naar de voordeur en dat dus ook t kloppen wat moeilijk hoorbaar was... Boeide me eigenlijk nie... Ik was er tenminste.. Eigenaar is een super aardige belgische vrouw dus kon gelijk met nederlands terecht. Was wel prettig want na zon lange reis stond mn verstand zelfs onder nul.. Gezien je in een vliegtuig nog slechter te eten krijgt dan bij de burgerking barste k natuurlijk van de honger dus nog ff wat gegeten en gedronken in een tentje vlak naast t hostel maar is in coma gevallen. Ik was KAPOT.. Paar uur geleden wakker geworden.. Ontbeten, paar zaakjes geregeld wat mensen gesproken... Zit ik nou op een balkonnetje in een rustig straatje met wat terrasjes onder me met heerlijk weer ... Heerlijk! Zometeen maar ff rond gaan slenteren.. Heb de kaart van buenos aires maar een btje uit mn kop proberen te leren.. Heb voor vanavond al mn eerste spaanse les gepland staan... En k moet nog ff wat kleine dingetjes aanschaffen.. Dus we gaan op t gemakkie mn eerste echte dag vakantie in!!! Yeeeehaaaahhh

Reacties

Reacties

Sandra

yeah! je eerste berichtje! goed om wat te horen!
gelukkig heb je niet met de mastworp ge-experimenteerd, kon je redelijk hard kloppen want de bel was er niet en kun je nu lekker gaan genieten! succes met je eerste spaanse les!

adios! X San

Je Bruut

Geen dank Wouter! Vind t alleen maar goed dat t goed van pas kwam! Ik zie al dat t allemaal lekker loopt;) en ik ben strontjaloers dat je nog 93 dagen vakantie hebt! Geniet r van maat en ik lees hier graag meer over!

Je Bruur

Ik bedoelde dus "je Bruur" ha

marion

Ha gaaf je eerste verhaal!! Ik zie je gezicht voor me als je voor die dichte deur staat. Maar 't klinkt allemaal lekker zoals je het beschrijft en zo'n balkonnetje, hm, daar ben ik ook sjaloers op! Succes met spaans leren, in elk geval, bier is servezza, (geloof ik) en veel meer hoef je niet te weten toch? heb het lekker kerel en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal! Liefs van trudie!!

E&C

Hola Wouter,
¿Se puede tener un poco de español? Ya ocupado practicando en la terraza o relajarse. Después de todo, usted está de vacaciones. Compañeros de viaje todavía se reunió en el avión? Vemos las historias y fotos a través de la página web.
Saludos.

Hanneke

Heey Wout, dan hedde gij dat mooie mutske niet meer nodig voorlopig!
Mucha diversión y hasta la vista.

Rike

hard kloppen want de bel doet het niet en een belgische eigenaar.
wat is dat voor slecht studio 100 programma?


doe K3 de groeten!
en veel plezier!

Wouter

Haha ik vroeg me al af waarom ik de hond nie verstond maar die blafte spaans :)

Rike

vindt dit leuk

oma

hey.....gaaf dat ik ff mee kan reizen op deze manier,
Geniet hiervan kanjer, enne.......je weet het he !!!!
groetjes tot de volgende.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!