Woutertje.reismee.nl

Hier spreekt een gelukkig mensch...

Trug waar het begon... Zit in een hostel in buenos aires, mn laatse avond door te brengen op dit continent dat voor altijd in mn geheugen geprint zal staan... Aftellen is dan toch echt begonnen de afgelopen dagen... Morgen gaat dan echt mn laatste reis beginnen van mijn fantastisch avontuur... K vlieg via parijs aan op t gelukkig niet meer zo koude kikkerlandje... Ben er nog niet zo mee bezig maar ben de afgelopen dagen wel veel aant nadenken wat een geweldige tijd ik hier heb mogen mee maken. Van de meest fantaschtische schitterende woesternij natuur zooi die je je maar kan voor stellen tot de meest fantastische mensen ik heb ontmoet uit alle hoeken van de wereld.... De dingen die ik heb geleerd.... De ervaringen die ik heb opgedaan... De meest unieke dingen die ik heb meegemaakt ..... De plaatsen waar ik ben geweest... En vooral de manier waarop mn reis is verlopen... Hoezeer ik er ook overna heb gedacht.. Er is geen moment geweest op mijn trip dat ik zou willen veranderen. Geen enkel gevoel van " had ik toen maar beter dat gedaan of daarvoor gekozen". Het is allemaal speciaal geweest en heeft waarschijnlijk een diepe, permanente waardevolle indruk op me gemaakt. iets wat ik mee terug neem naar huis en nooit meer zal vergeten. Paar kleine details van mn trip : Rond de 30.000 km afgelegd 4 handoeken verloren Toilettas in chili laten staan 3 thermo flessen versleten Ongeveer 2 kilo kleren kwijt geraakt 30 kilo maté verwerkt 8 keer de grens over gestoken Meer dan 2000 foto's 21 verschillende hostels 17.456.823 liter bier Even veel sigaretten 2 paar schoenen 3 paar slippers En boven alles..... 94 dagen genoten!!!! Ik herrinner me constant weer dingen van mn trip van " oja!!! Dat was gaaf!!!" ....soms nog contact met mensen die ik op mn trip heb ontmoet.... En telkens heb ik dan het gevoel van " ja dat weet ik... Daar ben ik ook geweest dat was top!!! Of... Gaaf daar wil of ga ik ook naar toe!!!" .... Dat heeft iedereen hier trouwens want iedere backpacker vult natuurlijk zn reis op zijn of haar manier in... Maar in het algemeen is iedereen hier bezig met een geweldige rondreis waarop iedereen geweldige dingen ziet, meemaakt, ontmoet en ervaard.... Het levert momenteel gemengde gevoelens op... Op de eerste plaats natuurlijk het gevoel dat je na 3 maanden weer je eigen bed zal zien.. Een biertje kan drinken met je maten.. Je gewone regelmatige leven weer kan op pakken en ja !!! Zelfs weer aant werk kan!! Na 3 maanden lang leve de lol klinkt het misschien stom maar voelt het best goed dat je weer naar huis kan gaan naar een vertrouwde omgeving en verder kan gaan met waar je alles achterliet 3 maanden geleden, maar met een schat aan ervaringen rijker...En eerlijk is eerlijk, wat ik allemaal gezien en gedaan heb voelt alsof ik meer dan een half jaar geleden ben begonnen. De eerste weken lijken al in een zo ver verleden... Aan de andere kant ga ik hier weg met het gevoel dat ik nog helemaal niet terug wil gaan.. Het is me uitstekend bevallen hier ... Hoe,wat,waar,de manier waarop..... Alles wat je mee gemaakt heb... En het besef en de kennis en de wetenschap wat er nog meer te ontdekken is.... Ik heb ontzettend het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben met het ontdekken van dit gedeelte van de aardkloot... En het liefst zou ik het nu doen nou ik er nog steeds midden in zit.... Helaas,helaas... Time is up.... Maar het geeft me wel de mogelijkheid om er naar uit tekijken om een keer terug tekomen voor "de rest".. Een punt om weer naar toe te werken en te leven.... Want één ding is zeker.. Ik kom terug richting deze hoek!!!!! Ik ben hier nog lang niet klaar!!!! Alles bij elkaar opgeteld vertrek ik morgen met een voldaan gevoel.. K kan niet zeggen dat ik ergens iets heb laten liggen (mn toilettas daargelaten dan he :p) k kan geen enkel moment op noemen dat ik niet voor de volle 100 procent heb genoten en bovenalles: Ik kan wél zeggen dat ik alles uit de kast heb gehaald om de afgelopen 3 maanden een onvergetelijke tijd te maken!!! Ik hoop ook dat ik een ieder die mij gevolgd heeft op dit reisblog een beetje heb kunnen laten merken hoe ik alles heb ervaren en heb kunnen laten zien en inbeelden hoe geweldig uitzonderlijk prachtig dit wereldeel is wat ik deels heb mogen ontdekken.. DANK aan allen die met me mee gereist hebben!!!!!!!!!!!!!! Nou rest me natuurlijk niets anders dan mn reis in stijl af te sluiten...... IK GA AAN HET BIER :). Nog maals dank voor het mee reizen en iedereen tot gouw!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Bernard

Jij een hele goede terug reis! We zien je snel! Luisteren naar de verhalen is nog beter dan ze lezen!

Gr. Bernard

je madre

Een mooie afsluiter! En niet getreurd, hier wachten ook weer leuke dingen en geweldige ervaringen op je! En veel lieve mensen die het fijn vinden om je weer te zien! OK dan pedro, jij een hele goeie thuisreis en tot morgen!

oma

Een prachtig verhaal Wouter, en ja, ik heb genoten van jouw reis , al was dat ook op verre afstand en je enthousiasme ervaren over dit alles, goede reis naar huis kerel en tot kijk. liefs.

rike

nu niet sentimenteel worden he? ;)

Lies

Laat dat geweldige gevoel blijvend met jou meereizen!

Hanneke

Een bééétje genoten!!! Man, we waren erbij! Jammer dat de reis ten einde is, maar ik weet nu al zeker dat je er naar terug zal gaan. Live and follow your dreams!
Dikke kus.

Sandra

lieve wout, wat een mooi, prachtig afsluitend verhaal! goede terugreis! en tot heel snel, kunnen we weer knuffelen!!
liefs van je schone zus

Tante Jet

Wat een finale, ik vind 't bijna net zo jammer als jij, vond het een genot op afstand met je mee te reizen, een hele goede terugreis en kijk ernaar uit je weer in levende lijve te zien. Bedankt neef voor het meedelen in je ontdekkingsreis! Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!